Forgóeszköz finanszírozás - készletek beszerzése, munkaerő költségek
- A kedvezményezett neve: X Védelem Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
- A projekt címe és célja: : Forgóeszköz finanszírozás - készletek beszerzése, munkaerő költségek
- A projekt azonosító száma: GINOP-8.3.5-18/B
- Visszatérítendő támogatás típusa: hitel
- Visszatérítendő támogatás összege: 23 millió Ft

Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése az X Védelem Kft-nél
- a kedvezményezett neve: X Védelem Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
- projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01957
- a vissza nem térítendő támogatás összege: 7 000 720 Forint
- a visszatérítendő hitel összege: 8 750 900 Forint
- a támogatás mértéke: 40%
- a projekt befejezési dátuma: 2022.07.31
A projekt tartalmának bemutatása:
Az X Védelem Kft. 2010-ben alakult meg, melynek jelenleg is az alapító, Tápai Attila Béla a tulajdonosa. A vállalkozás gyengeáramú rendszerek telepítésével, karbantartásával, javításával foglalkozik.
A projekt megvalósítása során a cég egy FRIK ERP rendszert vezet be, amely nagymértékben megkönnyíti az itt dolgozók mindennapi munkáját.
A rendszer egy moduláris, nagy teherbírású rendszer. A felhasználói felület modern, könnyen kezelhető, gyors és dinamikus, kompatibilis a legelterjedtebb web böngésző típusokkal.
A program moduljai: Vállalati CRM és értékesítés.
A rendszer olyan keretrendszert szolgáltat, amelynek képességei önmagukban is használhatók, de a funkciók könnyedén kiegészíthetők, kiterjeszthetők egyedi komponensekkel. A rendszert dinamikusan lehet paraméterezni. A későbbiek során az adminisztrátorok a programkód változtatása nélkül módosíthatnak, így a bővítés lehetősége mind teljesítmény, mind funkcionális téren nyitott.
Célunk, hogy a vállalaton belül javítsunk munkafolyamatainkon és hatékonyságunkon a különféle területeken belül.
A vállalat szeretne nagyobb hangsúlyt fektetni a humán erőforrások menedzsmentjére és a bérszámfejtésre is. Egyedi felhasználó kezelés és a testreszabásnak a lehetősége biztosítja a rendszerben a kollégák munkafolyamatainak a rögzítését és annak a nyomon követését. A megvalósuló projektnek köszönhetően teljes képet kaphatunk az elvégzett munkák pontos folyamatáról.
Kontrolling és döntéstámogatás: A döntéstámogató rendszer a project szemléletet követve segíthet a vállalati célok megvalósításában. Nyilvántartja a projekt pénzmozgásait és a különféle források felhasználását, ezen kívül kapcsolódik a CRM adataihoz is.
Beszerzési, logisztikai terület: A rendszer lehetővé teszi a beszerzési források menedzselését. Ezek adatlapja rögzíthető, a beszerzési forrásokra szűrve listázhatók a beszerzések. Segíti a kimenő termékek nyomon követését, telephelyek és vásárlók között.
A rendszernek van online része, azaz cégbemutató és tudásmenedzsment portálja. A weblap a CRM rendszer tudását teljes mértékben meg tudja jeleníteni.
A rendszer integrált workflow komponenssel biztosít a kiválasztott üzleti folyamatoknak megfelelő, dokumentált, szabványosított végrehajtást. Emellett az általános ügyintézés támogatását is elősegíti. A rendszer bevezetésének köszönhetően a folyamatirányítással kapcsolatos követelményeket megfelelően lehet specifikálni.
Mindezen felül a rendszer támogatja valamennyi szervezeti egységnek iratkezeléssel kapcsolatos napi munkavégzését, vállalati szinten egységes iratkezelési folyamat mentén lehet a feladatokat végrehajtani. A rendszer lehetővé teszi az iratok, dokumentumok elektronikus tárolását, nyilvántartását és kezelését, valamint az ezekhez kapcsolódó elektronikus ügyintézést is.
Összegezve tehát, a megvalósítás során bevezetésre kerülő rendszer kiváló lehetőséget biztosít a vállalat számára a mindennapi munkafolyamatok megkönnyítésére a munkavállalók, alkalmazottak számára.
